سفارش تبلیغ
صبا ویژن
u گویی ماه و خورشید و آسمان پیمان بسته اند - پیامبران

به رگهاى دل این آدمى گوشتپاره‏اى آویزان است که شگفت‏تر چیز که در اوست آن است ، و آن دل است زیرا که دل را ماده‏ها بود از حکمت و ضدهایى مخالف آن پس اگر در دل امیدى پدید آید ، طمع آن را خوار گرداند و اگر طمع بر آن هجوم آرد ، حرص آن را تباه سازد ، و اگر نومیدى بر آن دست یابد ، دریغ آن را بکشد ، و اگر خشمش بگیرد بر آشوبد و آرام نپذیرد ، اگر سعادت خرسندى‏اش نصیب شود ، عنان خویشتندارى از دست بدهد ، و اگر ترس به ناگاه او را فرا گیرد ، پرهیزیدن او را مشغول گرداند ، و اگر گشایشى در کارش پدید آید ، غفلت او را برباید ، و اگر مالى به دست آرد ، توانگرى وى را به سرکشى وادارد ، و اگر مصیبتى بدو رسد ناشکیبایى رسوایش کند ، و اگر به درویشى گرفتار شود ، به بلا دچار شود ، و اگر گرسنگى بى طاقتش گرداند ، ناتوانى وى را از پاى بنشاند ، و اگر پر سیر گردد ، پرى شکم زیانش رساند . پس هر تقصیر ، آن را زیان است ، و گذراندن از هر حد موجب تباهى و تاوان . [نهج البلاغه]

اوقات شرعی
جمعه 103 اردیبهشت 14

:: RSS 

:: خانه

:: مدیریت وبلاگ

:: پست الکترونیک

:: شناسنامه

:: کل بازدیدها: 5271

:: بازدیدهای امروز :4

:: بازدیدهای دیروز :0

vدرباره خودم

گویی ماه و خورشید و آسمان پیمان بسته اند - پیامبران

vلوگوی وبلاگ

گویی ماه و خورشید و آسمان پیمان بسته اند - پیامبران

vاشتراک در خبرنامه

 

vمطالب قبلی

1385 اسفند
زمستان 1385

vجستجو در وبلاگ

!   گویی ماه و خورشید و آسمان پیمان بسته اند

سه شنبه 85/10/12 ::  ساعت 10:38 صبح

هر روز آفتاب برپاست. خورشید به موقع غروب می کند. ماه به وقت در میانه آسمان قرار می گیرد و چشم های منتظر آسمان را رصد می کنند. اما باز هم تو هستی و نمی بینیمت. گویی ماه و خورشید و آسمان پیمان بسته اند تا دلشکستگان را به راه خیره بگذارند.

*****

هر کسی که عاشق یوسف زهراست و منتظر ظهور شادمانه ترین دوران دنیاست و هر کسی که دوست داره آقاش نگا هش کنه باید این فرموده مهدی فاطمه را انجام بده که فرمود به شیعیان ما بگویید دعای افتتاح را هر شب ماه رمضان بخوانید چرا که فرشتگان آسمان به آن گوش می دهند و برای خواننده ی آن طلب مغفرت می کنند.

دوستان عزیزم این دعا را و مخصوصا معنایش را بخوانید. به خدا آقامون با این دعاها میاد. این دعا بعد از گفتگو ی عاشقانه با خدا در دو صفحه آخرش از غیبت آقا و تنهاییمون شکایت می کنه و بعد التماس می کنه برای آمدن آقا.... تو را به خدا بخواین از خدا آقا امسال دیگه بیاد اگه عاجزانه بخوایم به خودش قسم میاد تو را به زهرا ی مرضیه به غیبت معتاد نشین خوشبختی منتظر شماست.

***** 

خدایا به منتظران مهدی و به منتظران دیدارت بیاموز که سجده انتظار را رها نکنند به آنها بفهمان که مهدیت حاضر است و آنانند که غایبند و باید حاضر شوند.

اَللّهُمَّ عجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج


¤نویسنده: afshin rahimi nadaf

?  نوشته های دیگران

سفارش تبلیغ
صبا ویژن